Rabu, 19 Mei 2010

Rabu, 21 April 2010

JAMBATAN PENOR...


wak kalau ajak gi mancing kt jambatan ni memang dia cukup minat la sebab macam2 ikan yang dinaikan di situ...



KOLEKSI UDANG GALAH...



boleh tahan la hasil udang yang dapat ni...le di jadikan tomyam udang tau..masak sambal pun sedap jugak.









wak dengan posing dia apabila mendapat hasil yang boleh di jadikan kenagan...




Ahad, 18 April 2010

IKAN HARUAH DAN BUJUK DAPAT MENGISI MASA LAPANG DI WAKTU PETANG








Dah terkenal orangnye yang tegar memancing ikan haruan dan bujuk yang dapat megisi masa lapang...mamu adalah peminat kaedah mengujun haruan,kalau ajak mancing laut mamang tak berminat la dia...kalau nak tahu port2 haruan carilah mamu k...


aku tak lah sehebat mamu...ada masa lapang aku ikut la dia g mancing haruan tuk dapatkan port baru...dah dapat lubuk baru mamu pun aku lupa nak ajak...tu yang marah sangat mamu dengan aku...sory mamu..













ikan haruan yang tak seberapa besar tapi boleh la tuk lepaskan gian memancing...